توری پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید

توری پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید

بهرام پروهان

توری پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید از دیگر محصولات این شرکت می باشد که توانسته است رضایتمندی مشتریان کسب نماید به همین دلیل مورد توجه و استقبال خریداران قرار گرفته است. این شرکت تلاش می کند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و  ساخت توری های استاندارد، مقاوت توری ها را در برابر عوامل محیطی نظیر آفتاب و تغییرات آب و هوا افزایش دهد و اطمینان خاطر مصرف کنندگان نهایی را به ارمغان آورد.
نتیجه استفاده از پروفیل پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در صورت استفاده از سیستم پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید در درب و پنجره ها ۳۸% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، ۲۸% کاهش مصرف سوخت، ۲۰% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود. در پنجره‌هاي آلومينيومي با تکيه بر چند اتصال رايج به خصوص يراق آلات دپيچ و پرچي و همچنين پانچ با استفاده از لقمه‌هاي توپر آلومينيومي قدرت داتصال به نحوي فوق‌العاده بالاست. يراق‌آلات مستقيماً به فلز آلومينيوم متصل هستند. در پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید https://upvc.pro/ رنگهاي پودري الکترواستاتيک با تنوع فوق‌العاده بيش از ۲۰۰ رنگ متنوع را در اختيار مصرف‌کنندگان پروفيل آلومينيوم مي‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ريختگي است. علاوه بر آن تنوع و زيبايي يک سيستم پوشش و رنگ‌ آميزي ديگر يعني آنادايز تنها برای پروفیل آلومينيوم قابل انجام است. پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید با رنگ‌هاي چاپي و سخت‌شدن در کوره دوام و زيبايي دو چنداني دارند.امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد.

توری درب دوجداره


پس از نصب کلیه توری ها توسط تیم مجرب نصاب شرکت تلاش می شود تا رضایت کامل مشتریان حاصل شود. این شرکت در حال طراحی توری های جدید تر و مدرن تری است و تلاش می کند تا تحولی عظیم در نسل آینده توری های رولینگ و پلیسه ایجاد کند. آرامش در محیط کسب و کار واستفاده مناسب از هوای بیرونی ساختمان بدون ایجاد مزاحمت حشرات و یا ورود ناخواسته آلاینده ها درنتیجه استفاده از توری های تولیدی این شرکت را می توان یک تجربه شیرین قلمداد کرد.
توری پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید https://upvc.pro/
اتلاف انرژی در پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند. بررسی های بسیار زیادی در بازار خرید و فروش و عرضه بهترین نمونه های پروفیل انجام شده و بازدهی بسیار زیادی را می توان در بخش قیمت گذاری خرید و فروش توری پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید https://upvc.pro/ مشاهده کرد. از این رو شرکت  به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید بهترین نمونه های موجود از این محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کرده و بازدهی بسیار مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است.
مزایای پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید
۱. عایق بودن کامل پنجره آلومینیومی لولایی ترمال بریک تا ۱۰۰%
۲. طراحی متنوع با این سیستم جهت عرض و ارتفاع استاندارد
۳. کاربرد آسان
۴. سهولت در نگهداری
۵. زیبایی
۶. مقرون به صرفه بودن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: